Bij Concept IT spreken we van “Conversie Engineering”. Door een uitgebreide klant- en zoekwoordonderzoek, slagen wij er in om de webflow van de website te optimaliseren. We zorgen voor een passende contentstrategie met relevante content. En zorgen ervoor dat er zo min mogelijk obstakels worden gevormd in het conversieproces. Iedere obstakel is namelijk frictie. Hoe minder frictie, hoe efficiënter het conversie proces loopt.
Het doortesten van een systeem of website is van groot belang. Bij Concept IT weten we dat het zorgvuldig doortesten een tijdrovende maar noodzakelijke taak is. Echter “meten is weten”. Door de juiste meting toe te passen, kunnen we gericht A/B tests uitvoeren. Waarmee we altijd het beste rendement uit uw website weten te halen.
We stoppen niet bij alleen het genereren van de leads. Door de online en offline conversie data te combineren, zorgen we ervoor dat ook de lead kwaliteit optimaal is. Op basis van klant en resultaat-analyses vormen we de ideale klant aan de hand van customer personas. Vervolgens stemmen we de website, targetting en de advertenties hier nauwkeurig op af.
Stagneert uw project of loopt uw conversiegraad terug? Wij zoeken naar de onderliggende oorzaak zodat u weet waar u aantoe bent.
Er zijn meerdere wegen naar Rome, wij helpen u de route kiezen die het beste aansluit bij uw organisatie.
Uw organisatie altijd in lijn met uw bedrijfsdoelstellingen. Overzicht en rust zodat u weet waar u aan toe bent.